La Vall d'Olzinelles (10) Traditional Geocache

AGOMBOIATS: Sentim molt arxivar els caches de la serie La Vall d'Olzinelles, el problema és la situació d'alguns membres de l'equip que els impossibilita seguir fent el manteniment. Gràcies

Hidden : 1/8/2012

La Vall d’Olzinelles (10)

Aquest cache forma part d’una sèrie de dotze que preten mostrar els indrets més significatius de la vall. Són caches tradicionals i es poden fer de manera independent, no obstant recomanem fer-los seguint l’ordre numèric per completar tot  l’itinerari circular, uns 9600 metres que es poden fer en unes 3 hores i mitja aproximadament. Aquest itinerari s'introdueix a la vall d'Olzinelles seguint la riera fins a l'ermita de Sant Esteve d'Olzinelles. Després travessa la riera, penetra pel sot de les Mines, s'enfila als Quatre Camins i retorna a can Draper pel sot de la Remor.

Excursió llarga i agradable per camins amples i corriols de pendent suau. L’itinerari és senyalitzat com a sender local (blanc sobre verd) (SL-C 79) en fites de fusta. Al llarg del camí hi ha plafons informatius dels diferents elements d’interès.

Exclusiu per a vianants i recomanable per a tots els públics. Cal mantenir la tranquil·litat de l’entorn i no llençar-hi deixalles de cap mena.

Trobareu més información a la web de la Diputació de Barcelona: La vall d'Olzinelles

Aproximació en cotxe:

Des del pont de  la carretera BV-5112 per sobre la Tordera, a l’entrada de Sant Celoni, s’agafa la pista de l’esquerra fins al pas per sota l’autopista AP-7. Es travessa l’autopista i es continua uns metres a l’esquerra  fins a can Draper, on hi ha el plafó d’inici de l’itinerari . A partir d’aquí, aparcament 1, si s’ha vingut en cotxe cal aparcar-lo per fer el recorregut a peu. Alternativament, també podeu aparcar a, aparcament 2, al Km. 2 de la carretera d’Olzinelles (BV-5112) i començar la serie a partir del cache Riera d’Olzinelles. O bé a, aparcament 3, Sant Esteve d’Olzinelles i començar a partir del cache Conjunt de Sant Esteve d’Olzinelles

Si voleu, podeu descarregar el track de tota la ruta fent clic aquí.

Els Quatre Camins

Pel camí trobarem la cruïlla de la Font de l'Aranyal i diversos arbres d'interès local: el cedre de Can Valls, els plàtans i el faig del pont de l'Aranyal. Un cop es travessa el pont de l'Aranyal cal agafar el camí que s'endinsa pel sot de les Mines. En arribar al pla de les Mines, s'ha de prendre un desviament a l'esquerra que s'enfila, fent alguna ziga-zaga, fins a Quatre Camins. Cal continuar recte per un camí que inicia un petit descens i, una mica més enllà, torna a pujar fins a la bifurcació amb el camí del sot de Bocs, on s'assoleix el punt més alt del recorregut (320 m). Aquí s'agafa el camí de l'esquerra i comença el descens cap al sot de la Remor.