Skip to content

Sant Cebrià de Lladó (Els Metges) Traditional Cache

Hidden : 9/20/2010
Difficulty:
1.5 out of 5
Terrain:
2 out of 5

Size: Size:   small (small)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:



Sant Cebrià de Lledó
Sant Cebrià de Lledó és un antic poble de masies disseminades situat al mig del massís de les Gavarres, a uns 300 sobre el nivell del mar. Al seu minúscul nucli urbà hi ha la parròquia i el Mas Aldrich de la plaça. Al voltant d'aquest nucli hi han nombrosos prats (antics camps de conreu) i es gaudeix d'una panoràmica excepcional sobre l'Empordà des del cap Norfeu fins a Begur, passant pel golf de Roses, massís del Montgrí i Illes Medes.
 
A l'església parroquial es veneraven els Sants metges Cosme i Damià, motiu pel qual el lloc es popularment més conegut pel nom de "Els Metges". A més de complir les seves funcions religioses era el lloc on es reunia la Universitat del poble, antic consell dels caps de casa, precedent dels actuals Ajuntaments. La nau es d'estil romànic però al segles XVI-XVII es va construir l'actual campanar, l'absis poligonal i les capelles laterals. La porta actual es frontal i porta la data 1588 a la seva llinda. I si aneu amb gana, podeu gaudir d'un bon mos al restaurant que hi ha al mas Aldrich.
 
Els accesos són molts, poden pujar per Cassà de la Selva, (camí al costat del Bombers) amb un pista en bon estat, apta per vehicles normals. També es pot accedir per Sant Sadurní de l'heura(camí de la font de l'alzina amb 4x4) o bé pel Camí que ve del Puig d'Arques amb 4x4.
 
Sigueu discrets, perquè la zona es força concorreguda,i mantenim net l'entorn.
Gaudiu del catxé!

Salut!

equip EspiMoli


free counters



Altres caches nostres:



Additional Hints (Decrypt)

Fbgn harf crqerf ny pbfgng qry pnzí.

Decryption Key

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
-------------------------
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

(letter above equals below, and vice versa)