MUNTANYA PI - IGUALADA (ANOIA) Traditional Geocache

PurpleTentacle: Hola COLLAGHETTO,

Observo que no ha realizado ninguna tarea de mantenimiento sobre Su caché ni demostrado ninguna intención por solucionar el problema para reactivarlo desde que le puse la nota de aviso, y ya ha pasado el plazo dispuesto. Al no demostrar interés en mantener y reactivar este caché, no puede seguir estando publicado en geocaching.com, ya que esto impediría que no se puedan aprobar futuros cachés de otros miembros que se coloquen en las cercanías de éste. Como sabe, según las normas de geocaching.com, no se pueden esconder cachés a menos de 161 metros de otros cachés publicados en la web. Por esta razón, procedo al archivo definitivo del caché. Recuerde que no podremos sacarlo del archivo en ningún caso.

De todas formas, quiero agradecerle de nuevo su contribución al geocaching.

Gracias por su comprensión.

Un saludo,

ATENCIÓ NOVES COORDENADES:
N 41º 34.410
E 001º 36.797

Es troba situat dalt de la MUNTANYA DEL PI, turó que es troba davant de la ciutat d'IGUALADA (comarca ANOIA - CATALUNYA)

ATENCIÓ NOVES COORDENADES:
N 41º 34.410
E 001º 36.797
Com que estan una mica apartades de les últimes les han d'autoritzar i llavors dalt apareixeren les correctes.

Per arribar a la MUNTANYA DEL PI us proposem seguir el següent itinerari que realitzareu amb uns 20 minuts.
Aneu a la plaça de l'Ajuntament d'Igualada:
N 41º34'43.57''
E 001º37'01.88''
Camineu pel carrer Santa Maria fins la plaça Pius XII, trencareu a la dreta pel c.Custiol, creuareu el c.Sant Sebastià, el c.de la concepció i baixareu per una forta pendent (Baixada del Carme) fins trobar el c. del Rec:
N 41º34'37.25''
E 001º37'07.76''
Just davant la baixada que acabem de fer marxa un caminet que ens portarà a creuar el riu Anoia pel pas de la palanca.
El turó que ens queda davant és la MUNTANYA DEL PI.
Creuada la palanca (tot això està en obres i està en constants canvis) anirem a l'esquerre fins la creu del maginet que trencarem a la dreta.
Seguirem el camí (anomenat de la Creu del Maginet), que al cap d'una estona ja és una pista amb un pendent pronunciat.
Dalt el pendent marxa un camí a l'esquerre però nosaltres seguirem a la dreta fins trobar una casa.
Allà marxa un camí a la dreta que ja ens portarà fins el cim del turó.
Caldrà passar pel mig d'un camp d'oliveres i pel costat d'una torre d'alta tensió.
Dalt el cim hi ha restes d'un castell abandonat. Ara l'han buidat perquè es vegi més, però han deixat tota la terra treta al costat i és una pena.

Des de dalt et turó teniu vistes al fons de (començant per Montserrat i anant cap a la dreta):
- Muntanya tres Mollons
- Castell de la Pobla
- Poble de Santa Margarida de Montbui
- Muntanya de la Tossa
- Els molins de la Serra de Rubio
- Poble d'Odena
- Muntanya Puig Aguilera

Explicar-vos que el camí de pujada és part del recorregut de la cursa de la sindria. És una de les activitats dels Jocs Bèsties que organitza l'entitat la Coll@nada dins la Festa Major d'Igualada (visit link)