Cova de l'Aigua - Castellar del Vallès Multi-cache

Hidden : 10/9/2012

Related Web Page

El meu segon multi-catxé l'he volgut localitzar a un altre municipi veí de Terrassa, Castellar del Vallès. Concretament a la riba del riu més important i cabalós del Vallès Occidental, el Ripoll.

Espero que us agradi l'emplaçament i la ruta circular que proposo per arribar-hi i tornar .

Cova de l'Aigua - Castellar del Vallès

La Cova de l'Aigua

Aquesta cova està formada per una galeria de dotze metres que avança seguint una rasa artificial que talla el sediment que reomplia una balma, o sigui, està excavada per l'home.

Està siutada uns 500 metres a l'E del conegut Revolt Fondo de la carretera de Castellar a Sant Llorenç Savall.

A continuació detallo les fonts d'informació de les que m'he nodrit per fer aquest multi-catxé:

Guia Interactiva del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i Serra de l'Obac - Ramon Suades i Jordi Senyal

Com arribar a la Cova de l'Aigua?

A l'itinerari recomenat aconsello deixar el cotxe a l'aparcament de l'Ermita de Mare de Déu de les Arenes.

Tot seguit baixem a la llera de la Riera Seca i la remuntem uns 250 metres (aigües amunt). Després, deixem la llera de la Riera Seca per a sortir per un corriol que puja cap a la dreta.

Ara hem de creuar la carretera. Després de creuar la carretera, agafem el senderó que puja carena amunt. Un cop al cimal de la careneta, passarem al costat de dos cables que provenen de Les Arenes. A partir d'aquí hem seguir el fil de la careneta en direcció NE fins a trobar la barraca de la Carme Vinaixa (barraca # 55). A dins de la barraca # 55 trobareu el planol per anar a la Cova de l'Aigua. De la barraca de vinya a la cova només hi ha uns cinc minuts. El planol ha estat posat aquí pel llorençà Jordi Guillemot, espeleoleg de capçalera del Parc Natural i autor de la web www.caudelguille.net

Sobre el contingut original del catxé

Es tracta d'un pot de plàstic tipus duquesa, i el seu contingut inicial és el següent:

- Certificat FTF

- Llibreta logbook i bolígraf

- Una bala ("canica")

- Un penjoll pel mòbil

Flag Counter

zvpeb-pngké -> qvaf qr yn oneenpn 55. pngké svany -> frtbaf ry gòcvp, ry dhr rg erfcbara dhna qrznarf cre y'rzcynçnzrag qryf yninobf ra ha one dhr ab pbarvkrf.