Record d'un dia en família. La Rectoria Traditional Geocache

manelic del estartit: és hora d'arxivar-lo

Hidden : 6/13/2015

Size: Size:   large (large)

Catxé a prop del nucli urbà de Pobla de Lillet, en record d'una estada familiar.

Record d'un dia en família. La Rectoria

Catxé a prop del municipi de Pobla de Lillet, en record d'una estada familiar.

Antiga Rectoria de l’església preromànica de Sant Genís de Gavarrós (829 dc), datada al any 1400 i reformada l’any 2006.
La Rectoria de Sant Genís de Gavarrós està situada al Alt Berguedà, a 1355 metres d’altitud, al terme municipal de Guardiola de Berguedà, dins del Parc Natural del Cadí-Moixeró. Aquesta ubicació us permet poder veure cérvols, porcs senglars i guineus tot pujant cap a la casa, així com les vaques brunes que pasturen pels prats. Una mica mes amunt veureu isards i marmotes! Les vistes son extraordinàries!!

MANERES D'ARRIBAR: EL MATEIX CAMÍ SIGUI QUIN SIGUI EL MITJÀ DE TRANSPORT. DES DE LA CARRETERA DE GUARDIOLA A LA POBLA DE LILLET:

1. EN 4X4 o similar. Agafar la carretera que marca "MINA DE PETROLI" i seguir les indicacions "RECTORIA". No té pèrdua.

2. EN COTXE NORMAL. Agafar la carretera que marca "MINA DE PETROLI", seguir les indicacions "RECTORIA", i la meva recomanació és deixar el coche a la casa abandonada. Des d'allà, continuar la pista per 2 km. aprox. a peu. Jo he pujat en cotxe normal. però si li teniu apreci, aparqueu on us dic.

3. A PEU. El camí surt des de la carretera principal o des del camping. Son 6,9 km de pista en bon estat, ampla. Les vegades que he pujat, sempre he trobat bèsties lliures (guineus, cèrvols...). La pista s'empina bastant cap al final. Calculeu unes 2h de pujada i 1,5h de baixada.

Pel camí, teniu 3 tradicionals i un earthcache, que us ajudaran a fer el recorregut per trams i més "llevadero".

This page was generated by Geocaching Portugal Listing Generator

Cebh tena pbz cre ab pnyqer cvfgrf... creò chwn han zvdhrgn, n haf 4 b 5z qry pnzí.