Skip to Content

This cache has been archived.

The Eyes: Da wir zeitlich nicht mehr in der Lage sind unsere Caches zu warten, schließen wir sie hiermit und gehen nur noch suchen wenn uns die Lust nochmal überkommt.

More
<

Unter dem Zug

A cache by The Eyes Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 1/19/2008
Difficulty:
1 out of 5
Terrain:
1 out of 5

Size: Size: micro (micro)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

Macht keinen Drive in draus!! hohe Muggelgefahr!!!

Dies ist unser neuer Cache!

Mit diesen Cache Stelle ich mich vor:

Rocky, ich bin ein 13 Wochen alter Dalmatiner Rüde. Seit einigen Wochen gehöre ich zum Team von The Eyes und habe schon mehrere schöne Plätze erschnüffelt!

http://img.geocaching.com/cache/0a2e5676-20b6-4822-abb6-045cce350a1b.jpg


Der „Unter dem Zug“ ist was für Nervenstarke, denn wenn das erste Mal der Zug über Dich hinweg rauscht, wirst du schon ein komisches Gefühl im Bauch haben!

Warte ruhig eine Minute (Sonntags auch mal zwei!)wenn gerade keiner kommt, es lohnt sich! Der weibliche Teil von The Eyes musste mich am Anfang ganz schön in die Arme nehmen, damit ich nicht vor Schreck umfalle!!

Leider mußten wir den Cacheplatz etwas abseits legen wegen den Richtlinien von GC, wobei er eigentlich seinen Reiz verliert, aber wollen ihn euch trotzdem nicht vorenthalten!

Also,verweilt ruhig ein bisschen unter der Brücke. Wie würden meine Mitcacher jetzt sagen??

Happy Hunting

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

401 Logged Visits

Found it 375     Didn't find it 5     Write note 11     Archive 1     Temporarily Disable Listing 2     Enable Listing 2     Publish Listing 1     Needs Maintenance 3     Owner Maintenance 1     

View Logbook | View the Image Gallery of 13 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.