Skip to Content

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.

Traditional Geocache

Der Froschkönig

A cache by Speedy1966 Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 5/23/2011
Difficulty:
1.5 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size: micro (micro)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


Der Froschkönig



Das Märchen vom Froschkönig kennt wahrscheinlich jeder, aber wisst Ihr auch wo er sein Reich hat? Ich nehme mal an, er selber weiß es auch nicht so genau oder doch?

Also bis vor kurzem wusste ich es auch noch nicht. Auf der Suche nach neuen Versteckmöglichkeiten kam ich auch an den o.g. Koordinaten vorbei und hatte dort ein Erlebnis der besonderen Art.
Die dort wohnenden Frösche gaben mir ein musikalisches Erlebnis der Sonderklasse.
Ich habe mich hier dann noch eine Weile aufgehalten und dem Konzert der Frösche gelauscht.



Wenn ihr es auch erleben möchtet, schaut einfach mal vorbei und bei der Gelegenheit könnt ihr auch gleich noch einen Cache suchen.

Ich hoffe nur, dass die Frösche Euch auch wohlgesonnen sind
und Euch ein Ständchen bringen.

Allerdings habe ich den Froschkönig nicht zu Gesicht bekommen.

Vielleicht hatte er ja auch nur ein wenig Angst.



Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

1,225 Logged Visits

Found it 1,213     Write note 4     Publish Listing 1     Needs Maintenance 3     Owner Maintenance 4     

View Logbook | View the Image Gallery of 23 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated: on 1/3/2018 8:28:23 AM (UTC-08:00) Pacific Time (US & Canada) (4:28 PM GMT)
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page