Skip to Content

This cache has been archived.

Mr. Chapel: Da der Cache mit Stempel und allem drum und dran weg ist schicken wir diesen Cache leider in die ewigen Cachegründe.

More
<

Sommer-Rodeo 2012 - PKL-Die Nachprüfung

A cache by Mr. Chapel Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 6/16/2012
Difficulty:
3 out of 5
Terrain:
2 out of 5

Size: Size: regular (regular)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


Nun ist es soweit! Scherriff Review hat euch wohl zu oft erwischt, wenn ihr eure Postkutschenpferde nicht zügeln konntet und mal wieder viel zu schnell unterwegs wart. Nicht jeder Brief ist doch gleich ein Eilbrief!
Hinzu kommt dann noch das gelegentliche Fahren mit dem Whisky im Blut, das macht die Sache auch nicht besser.
Aber die absolute Krönung war dann doch wohl die letzte Fahrt, als du rittlings auf einem der Kutschpferde gesessen hast. Dabei dein Bandana um die Augen gebunden hattest, die Zügel noch so eben mit den Füßen festgehalten hast, und johlend die Flasche Johnny geschwenkt hast.
Als Sherriff Review dies sah, hat er laut gerufen. Deine erstaunte Antwort:“ Oh, Tante Tupper, welch eine schöne Stimme sie haben!“ hat es dann auch nicht besser gemacht.
So hat er gleich deine Postkutschenlizenz eingesammelt.

Nun ist es Zeit für: DIE NACHPRÜFUNG!!!

Die Prüfungsbögen könnt ihr euch auch HIER als PDF runterladen.



Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

96 Logged Visits

Found it 91     Write note 2     Archive 1     Temporarily Disable Listing 1     Publish Listing 1     

View Logbook | View the Image Gallery of 7 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.