Skip to Content

This cache has been archived.

eigengott: Da hier keine Wartung durch den Owner durchgeführt wurde, archiviere ich das Listing. Siehe dazu auch die Guidelines:
http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx#listingmaintenance
http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx#cachemaintenance

More
Traditional Geocache

Die Nadel

A cache by rocklandtattoos666 Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 6/19/2012
Difficulty:
1.5 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size: micro (micro)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


Tattowieren ist ein großer Teil meines Lebens! Geocaching wäre mit Sichereit auch einer - haben mich doch schon ein paar wenige Funde, die ich machen konnte, begeistert! Da ich aber leider sehr eingespannt bin und ich viel zu selten die Zeit finde Geocaching draußen in der Natur live zu erleben, muss ich dieses Hobby eben zu mir holen! Was liegt also näher, als Tattowieren und Geocaching miteinander zu verknüpfen!

Gesagt getan platzierte ich dieses Döschen an einem Ort, an dem ich den größten Teil des Tages verbringe! Ihr könnt Tag und Nacht vorbeikommen, um die Dose zu suchen und zu loggen - auch wenn ich mal nicht anwesend sein sollte und der Eingang "versperrt" ist. Wenn ich aber vor Ort bin würde ich mich freuen, wenn ihr nach dem Loggen auf ein Pläuschen und einen Kaffee hereinschaut! Das ist aber natürlich KEINE Logbedingung!

So, nun aber keine Scheu - immer ran an die Dose - es tut auch gar nicht weh!

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

417 Logged Visits

Found it 393     Didn't find it 5     Write note 9     Archive 1     Temporarily Disable Listing 2     Enable Listing 1     Publish Listing 1     Needs Maintenance 5     

View Logbook | View the Image Gallery of 9 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.