Skip to Content

This cache has been archived.

SoP: Wenn ich mich nicht täusche, sind nun alle Logs durch. Vielen Dank nochmal auch im Namen der Gemeinde Feldkirchen!

More
<

Säuberungsaktion rund um den Eventpavillion

A cache by _SoP_ Send Message to Owner Message this owner
Hidden : Saturday, April 25, 2015
Difficulty:
1.5 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size: other (other)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

Säuberungsaktion rund um den Eventpavillion


Wenn ich den Eventpavillion (auch bekannt als "Eierpavillion" wink ) schon so oft nutze, möchte ich mal was zurückgeben. Ich lade daher zur Reinigung des Areals rund um den Pavillion ein. Mülltüten stelle ich, Handschuhe und/oder Greifer bringt jeder bitte selber mit. Im Anschluss können wir den Pavillion - wie bisher - noch für einen Geo-Ratsch nutzen.

Start des CITO ist um 10 Uhr, Ende um 11 Uhr.

Wir schwärmen vom Pavillion in alle Richtungen aus, bis wir an eine Straße, einen Zaun oder zu dichtes Gebüsch treffen. Das ist das Zielareal, also recht übersichtlich.

Und weil das Areal so übersichtlich ist, muss ich die Teilnehmerzahl auf 20 begrenzen.

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

50 Logged Visits

Write note 7     Archive 1     Will Attend 20     Attended 18     Temporarily Disable Listing 1     Publish Listing 1     Announcement 2     

View Logbook | View the Image Gallery of 2 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.