Skip to Content

This cache has been archived.

aknoli: Das Event ist nun schon eine Weile vorbei, nun geht es ab ins Archiv. Danke nochmal allen die da waren.

More
<

Das zweite Halbjahr beginnt

A cache by aknoli & Jaganwalt Send Message to Owner Message this owner
Hidden : Friday, 01 July 2016
Difficulty:
1 out of 5
Terrain:
1 out of 5

Size: Size: other (other)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

Jahre hat es gedauert ehe sich hier wieder etwas tut. Nun ist es soweit und wir möchten euch einladen zu unserem ersten Event in dieser neu eröffneten Location.Wir treffen uns am 01.07.2016 ab 16 Uhr an den Koordinaten und geplant ist ein ca. 2-stündiges Beisammensein. Für Essen und Trinken ist gesorgt und kann an den Ständen erworben werden.


Wir glauben das so manch einer unter Euch Erinnerungen an frühere Tage der Hofewiese hat. Nun kann sich jeder überzeugen was heute daraus geworden ist. Es wäre schön wenn wir die ungefähre Anzahl der Besucher wissen, so kann sich der Betreiber mit Essen und Trinken einrichten. Der Parkplatz bietet für höchstens 20 Fahrzeuge Platz. Wer das Rad nimmt ist dabei auf der sicheren Seite, sein Gefährt abstellen zu können..

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

157 Logged Visits

Write note 4     Archive 1     Will Attend 76     Attended 73     Publish Listing 1     Announcement 2     

View Logbook | View the Image Gallery of 5 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.