Čortův poklad Letterbox Hybrid

Hidden : 1/21/2017

Tak tuto baju vijú všeci. Mladí sa ščúřijú, jakože je to enem baja. My letití zasej pravíme, že neco na tem može byt pravda.

Šak stávaly sa prf věci! Včilej sa to stat už nemože, aby čérti utěkali z pekla. Rózina si čorta nevzala a všeci čérti pustili na zem kameňá, keré nésli na hřbetoch. Celé Vizovské hory sa zatřásly od Lidečka až kdesi za Provodov. A potém bylo tichúčko... Po čertoch zostal enom smrad a potém ty veličánské kameňe.

A tak čérti utěkali z Lidečka jehličnatým lesem a hledali gde by svoje čertovské dukáty schovali. Kolem Pulčínského potoka, tam gde dnes cesta pro pěší směrem na Pulčiny vede. Gde poklad v ďúre schovaný skončil? To nigdo včilej neví. Ludé vjeří, že ty poklady ve skalních jeskyňách dodnes leží. Enem nejaké staré obrázky sa našli. Podle nich ho možeš najít!

Toš odstav koně na určenom místě (tam gde máš na mapě tú obálku), pěšky přes modrý mostek přejdi a po cestě necelých dvacet provazcú zemských dojdi až k studénce. G dobréj studénce vychoděný chodník...

Tady nemosíš delať nic, enem sa napij, esli máš žízeň. A jdi dál po chodníčku, co na něm gdosi po stromech ty značky v barvě trnek namaloval. Podél Pulčíňáku dalších čtyřistadvacet krokú, až po pravé ruce najdeš brod přes potok. V zimě přéjdi po ledě, v létě si v tém možná áj nohy omočíš, ale možná ho přeskáčeš po kameňách.

A včilej podél potoka, kerý sa Spina menuje. Pozor na křižovatku, gde málo nápadný chodníček odbočí doleva. Poznáš jej podle zlámaného stromu jakoby ho blesk porúbal, kerý tam nalevo leží.

Lesem nahoru tím směrom, gde hvězda Severka svítí. Enem asi tak půl tuctu provazcú. Pozoruj stromy po levé ruce, až trefíš ten, kerý sa jako puklý zdá.

Dyš ho najdeš, zastav a rozhlédni sa. Vidíš hřeben kopčiska a tam ty skaliska. Padesát kroků od tebe je skála a na ní široko-daleko jediný bílými fleky obsypaný strom (vidíš pomúcku mezi fotkama). Dojdi k němu!

Stojíš u toho bílého stromu? K pokladu kúsek, toš vytáhni kompas nebo něco jiného, co dálky a úhly měří, a namaluj čáru pětapadesát metrů a dvěsteosmadvacet stupňů. Pak za šipkou pomalu dojdi! Velikú čertovu ďúru jakoby kameňá na sebe naskládal jistě objevíš!

Čertovy dukáty měň poctivo! Valach sa napije, Valach sa pobije, ale nekrade.

Poklad schovať čertovsky dobře pomáhál Kubo111. Pánbú zaplať!