Skip to Content

This cache has been archived.

Headbanger-Berlin: Das wars!

More
<

Der Headbanger sagt Goodbye 2018

A cache by Headbanger-Berlin Send Message to Owner Message this owner
Hidden : Monday, 31 December 2018
Difficulty:
1 out of 5
Terrain:
1 out of 5

Size: Size: other (other)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


Ein Jahresabschiedsevent am Bellemer Lord Platz


Ich bin als Pfälzer-Expatriot schon lange nicht mehr an Sylvester in meiner Heimatgemeinde gewesen. Dieses Jahr ist das anders.

Ich wollte mit dem kleinen Meet&Greet einfach die Gelegenheit bieten, sich kurz zu treffen und sich über das gemeinsame Hobby auszutauschen, Caching Geschichten des vergangenen Jahres auszutauschen und vielleicht Anregungen für das kommende Jahr einzusammeln. Dass es außerdem noch ein Souvenir gibt, ist für mich als bekennender Souvenir Fan natürlich ein weiteres Bonbon.

Obwohl meine Homezone jetzt sehr zentral in Berlin liegt, habe ich doch schon einige Pfälzer Cacher kennengelernt. Ich freue mich "mol widder richtich Pälzisch babble zu känne!" Aber Hochdeutsch geht (zur Not) auch!

Wo: Am Bellemer Lord Platz am Bellheimer Ortseingang

Wann: 15:00 Uhr für mindestens eine halbe Stunde. Das Logbuch ist in dieser Zeit vor Ort.

Wer: Alle Cacher sind willkommen (auch die Nicht-Metalheads!)

Ich kann gerne TBs Richtung Berlin mitnehmen (wenn sie noch transportabel sind, also Autoreifen, Ambosse etc. eher nicht...)

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

70 Logged Visits

Write note 6     Archive 1     Will Attend 26     Attended 34     Temporarily Disable Listing 1     Publish Listing 1     Announcement 1     

View Logbook | View the Image Gallery of 6 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.