Toen we in december 2020 naar deze buurt verhuisden viel het ons bij de eerste verkennende wandelingen op, hoeveel gedenk platen/monumenten er in de nabije buurt zijn. Meteen was het idee geboren om hier ooit iets mee te doen als Geocach.
Omdat van de eerder reeds gerealiseerd multi, de stash verdwenen/gestolen werd, maakten we vandaag een aangepaste versie 2, met een nieuw eindpunt.
De wandeling is een kleine 3km lang en kan zowel te voet als met de fiets worden gedaan en is langs verharde wegen. Het werd een mengeling van bebouwing en groene open gebieden.Ervaar de overwegend rustige omgeving, en vergeet niet om af en toe even te verpozen.