Wij ( teamkorona57 en justmepeet) gaan een weekje kamperen in het overijsselse.
Het zou leuk zijn om medegeocachers te ontmoeten. Wie weet ben je zelf ook hier op vakantie of je woont hier en kunt ons tips geven welke caches we zeker moeten doen.
Graag ontmoeten we jullie om 19.00 tm 19.30 op bovenstaand coordinaat, dan neem ik echte zeeuwse babbelaars mee.
Tb's ruilen is mogelijk, maar we kunnen geen grote tb's meenemen. Graag tot 21 juni en hopen op veel gezelligheid.
Geogroet Rona, hond Tommy en Petra.