Twee violen en een trommel en een fluit, want geo-cahing was jarig en de vlaggen hingen uit.
Ei, ei, ei, en we zijn zo blij want geo-caching was jarig en dat feest vierden wij.
Vorig jaar was ons feest jaar waar wij 25 jaar geo-cachen vierden.
Een hobby die ons allen min of meer bezig houd
Ook Repelsteeltje is zo ook begonnen in 2008, ik kan de locatie van mijn eerste cache nog goed herinneren.
En zoals het Spreekwoord al zegt : "in Mei legt iedere vogel een ei."
Zo legt in ei iedere geo-cacher er een geo-cache erbij.
Ga op zoek naar mijn eerste FOUND en vind de cache.
Groet Repelsteeltje