Een mooie plek voor een Cito, waar we meerdere kanten op kunnen.
Neem zelf een afvalgrijper en eventueel handschoenen mee; voor vuilniszakken en afvoer wordt gezorgd. Stevige, waterdichte schoenen zijn ook geen overbodige luxe.
Ik zie je graag op woensdagavond 17 juni op de Rozenburgse Landtong.
