[:D][:D][:D] 15.000 [:D][:D][:D]
Vandaag hoopt repelsteeltje zijn 15.000 ste cache te loggen.
Dit wil ik graag samen met jullie vieren met een klein eventje.
Ik ben hier in de buurt en in de pauze nodig ik jullie uit op deze bijzondere dag.
Kom uiteraard allen in jullie paas beste kleding.
Uiteraard zorg ik voor een versnapering, een klein rond koekje of zo iets.
TB's zij welkom, mist niet te groot.
Tot dan.
Maar,
Iedereen weet dat ik repelsteeltje heet [?]