Žreblov hrib Traditional Geocache

Hidden : 1/1/2015

Ta GC je zadnji del naše trboveljske trilogije, ki obsega značilne bližnje vzpetine: Špicberg, Klečko in Žrebljev hrib.

Je NAJZAHTEVNEJŠI izmed vseh treh, a zato tudi najbolj zanimiv.

Zapriseženi hodci boste do tega zakladka krenili od avtobusne postaje pri novi osnovni šoli, ki si od 2014 zopet zasluži to ime, saj je bila temeljito obnovljena. Tu boste lahko tudi pustili svoje prevozno sredstvo (P1), če niste iz Trbovelj. Mimo Letnega kopališča, ki mu domačini rečemo kar Kopalnica, boste nadaljevali kar naravnost po ozki Majcenovi cesti, potem pa po strmi Ulici Španskih borcev v hrib. Na vrhu naselja se cesta prerine v desno med dvema hišama, potem pa zopet strmo v hrib. Ko se malo poravna, skrenite po jamasti makadamski cesti (kolovozu) v gozdiček, iz njega pa pridete na široko makadamsko industrijsko cesto. Zavijete levo mimo balinišča BK Buldog in že ste pri idiličnem jezercu, zgrajenem za zbiranje in odvajanje meteornih vod. Široko cesto tu zapustite in se podate v hrib - po kolovozu na levi.

Tisti, ki se radi pripeljete čim bližje, boste naravnali svojo navigacijsko napravico na P2 koordinate, da vas pripelje prek Trbovelj do tu, kjer lahko pustite svoje prevozno sredstvo.

Kmalu prispete do peskokopa in nadaljujete desno po ravnem terenu. Nato kolovoz zavije v gozdiček in vas vodi po senčni poti do prvega širokega zavoja v levo. Kolovoz je občasno širok, občasno zaraščen (če greste poleti), vi pa lahko ves čas opazujete na J strani Kum in pod njim vrh 360 m dimnika, ki kuka izza lepo ozelenelih deponij elektrofiltrskega pepela. Na JV strani pa lahko vidite velik del Hrastnika. Med hojo vas bo dvakrat zamikalo, da bi šli v levo, vendar se držite desne, da boste prišli na odcep pod travnikom P3. Tu zavijete v levo in zopet v gozd. Opozorilne table, da so tu zemeljske "raspokline", ki so se zažrle v debla dreves, naj vas ne prestrašijo preveč, saj se na tem območju že dolgo ne rudari več in se je teren nehal posedati. Od poti pa se le ne oddaljujte dosti! Kolovoza kmalu zmanjka in pod strmim grebenom, za katerega morate imeti močno profilirano obutev, pojdite po levi strani, a se ves čas vzpenjajte. Vrh grebena pustite za seboj, zagledali pa boste na videz neprehodno skalnato stopnico, visoko slaba 2m. Ta stopnica je po desni strani lepo prehodna, le malce si boste morali umazati roke in se na vseh štirih prijemati za drevesne korenine. Tu vam vaše GPS mašince gotovo že na gosto piskajo, zato še enkrat preberite namig, odprite škatlo in se vpišite. FTF si bo lahko iz škatle vzel digitalni VGA aparat s kablom za povezavo s PC (baterij ni zraven).

Obisk GC točke ODSVETUJEM, če je snega več kot 10 cm!

Inehwrgn tn yrf va xnzra. Ar ubqv qnyrp bq cbgv!