MTB Stezka 01 Traditional Geocache

Prassecak: Archivováno

Hidden : 5/12/2015

MTB STEZKA

Tato série 25 keší + 1 bonus vás povede po pěkné trase, na které se jezdí každoročně MTB závod. Některé úseky jsem trošku kvůli jiným geokeším pozměnil, ale základ zůstal úplně stejný. Těchto závodů na horských kolech jsem se také zúčastnil, proto vám chci tuto trať ukázat a zpříjemnit ji kešemi. Trasu můžete absolvovat také pěšky, to už je jen na vás.

Auto si můžete zaparkovat na plesenském náměstíčku, budete se zde opět vracet, protože trasa tvoří okruh.

Délka tratě měří cca 21 km, profil tratě je zvlněný, na trase je výjezd staré cesty od lihovaru na Žižkov a kilometrové táhlé stoupání lesem od osady Rybárna nad Dobroslavice.

Trasa je vedena zčásti po asfaltových silnicích a cyklostezkách, zčásti po šotolinových polních a lesních cestách. Doporučuji horská kola a cyklistické přilby.

První keš této série se nachází v městské části Ostrava-Plesná. My ale vyrazíme na trať a pokračujeme dále starou cestou na Žižkov, odbočíme doprava kolem fotbalového hřiště a dáme si menší sjezdík lesem na Suché luky (Mlýnek). Objíždíme Kolibu po cyklostezce do Martinova až k řece Opavě, podél rybníku Štěpán dojedeme do Děhylova, kde budeme míjet Loděnici. Přejedeme opatrně hlavní silnici Děhylov-Hlučín, dáme se podél řeky na osadu Rybárna, pak následuje přejezd železniční tratě s výstražnými světly a zde nás čeká velmi oblíbený výjezd lesem až na samý vrchol Dobroslavic. Pojedeme kousek po silnici směr Háj ve Slezsku a na začátku lesa se dáme vlevo k hájence. Dojedeme do Dobroslavic ke křížku u vysílače, bude následovat odbočení doprava lesem, kde dojedeme k bývalému koupališti v Plesné.

V Plesné jsme začali a zde také končíme, ale nezoufejte! Pro ty, kteří jsou pozorní a budou si všímat bonusových čísel na keších, je tady ještě bonus MTB Stezky.