Skip to Content

Found it TrojkatPascala found Luboń Wielki #G18

Thursday, 08 August 2019Małopolskie, Poland

To już nasza druga wyprawa na Luboń Wielki. Pierwsza była w zeszłym roku. Wówczas weszliśmy żółtym szlakiem, a zeszliśmy niebieskim do Rabki. Teraz wchodziliśmy niebieskim od strony Małego Lubonia, natomiast schodziliśmy szlakiem zielonym. W schronisku posililiśmy się trochę, odpoczęliśmy na świeżym powietrzu podziwiając piękne widoki i ruszyliśmy w dół. Droga w górę długa, ale łagodna, droga w dół krótsza, ale już bardziej stroma. Skrytki bardzo szybko wpadały w nasze ręce. W dwóch przypadkach znaleźliśmy reaktywacje, a w jednym miejscu znaleźliśmy tylko podarty i przemoczony logbook, więc zostawiliśmy nowy pojemnik.
To był bardzo przyjemnie spędzony czas.
l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l
Dziękuję za skrytki, dobrą zabawę i sposobność do aktywnego wypoczynku.

infoThis is the original cache type consisting, at a bare minimum, a container and a log book. Normally you'll find a tupperware container, ammo box, or bucket filled with goodies, or smaller container ("micro cache") too small to contain items except for a log book. The coordinates listed on the traditional cache page is the exact location for the cache.