Geocaching Road Trip 2015 Tag CORSICA Road Trip 2015 Tag

Trackable Options
Found this item? Log in.
Printable information sheet to attach to CORSICA Road Trip 2015 Tag Print Info Sheet
There is 1 user watching this listing.
Owner:
LISETTE77 Send Message to Owner Message this owner
Released:
Monday, March 21, 2016
Origin:
Île-de-France, France
Recently Spotted:
In the hands of OpsPredat0r.

This is not collectible.

Use TB7AKCD to reference this item.

First time logging a Trackable? Click here.

Current Goal

Allez visiter l'île de beauté ,la Corse ,et surtout comme je suit amateurs de randonnée  faire le sentier GR 20

Go visit this beautiful island , Corsica, and especially as I following hikers to the GR 20

About This Item

Roadtrip recto

No additional details available.

Gallery Images related to CORSICA Road Trip 2015 Tag

View All 6 Gallery Images

Tracking History (9448.4mi) View Map

Retrieve It from a Cache 5/31/2020 OpsPredat0r retrieved it from VLAV # 17 VALLEE DU LOIR A VELO Pays de la Loire, France   Visit Log

Trouvée l'objet voyageur. Je descends prochainement dans le sud je pourrai l'avancée vers sa destination.

Write note 5/15/2020 Mr.TAhO posted a note for it   Visit Log

Trouvé dans la Sarthe!
On arrive pas a l'activé, l'url est illisible.!

• TB7AKCD Image téléchargée depuis l'appli Geocaching®
Discovered It 5/15/2020 Mr.TAhO discovered it Pays de la Loire, France   Visit Log

Trouvé dans la Sarthe! On arrive pas l'activer, ladresse url est flouté a cause de l'humidité

Dropped Off 3/14/2020 Mary.Kyky placed it in VLAV # 17 VALLEE DU LOIR A VELO Pays de la Loire, France - 60.08 miles  Visit Log

FR
CE WE nous partons en Camping-Car, pas trop loin, vu le temps incertain. Comme nous avons signé une Cache Challenge il y a quelques temps et qu'il nous fallait 100 caches dans les 5 départements des Pays de Loire et que seule la Sarthe est en nombre très insuffisant, nous décidons d'aller au Lude pour faire une petite série.
Le samedi matin il mouillasse, les parapluies sont donc utilisés quelques dizaines de minutes puis resterons accrochés à mon sac à dos.
Nous avons fait une bonne trentaine de caches et 25 km à pieds. Le soir nous nous sommes offerts un bon restaurant "Anglais", et on a bien fait car c'est là qu'on a appris que tout serait fermé à minuit. Le confinement lui est arrivé le mardi midi : plus de caches possible !

La boite est assez grande pour y placer un objet, donc dépôt d'un TB.

EN
THIS WEEK we are leaving in a Camper, not too far, given the uncertain weather. As we signed a Cache Challenge some time ago and that we needed 100 caches in the 5 departments of Pays de Loire and that only Sarthe is in very insufficient number, we decide to go to Lude to make a small series.
On Saturday morning it is wet, the umbrellas are used for a few tens of minutes and then we will hang on my backpack.
We made a good thirty caches and 25 km on foot. In the evening we offered ourselves a good "English" restaurant, and we did well because that's when we learned that everything would be closed at midnight. The confinement happened to him on Tuesday noon: no more caches possible!

The box is large enough to place an object, so deposit a TB.
MPLC

Visited 3/14/2020 Mary.Kyky took it to VLAV # 2 VALLEE DU LOIR A VELO Pays de la Loire, France   Visit Log
Visited 3/14/2020 Mary.Kyky took it to VLAV # 2 VALLEE DU LOIR A VELO Pays de la Loire, France - 35.54 miles  Visit Log
Visited 3/8/2020 Mary.Kyky took it to La Daguenière Pays de la Loire, France - 5.96 miles  Visit Log
Visited 3/2/2020 Mary.Kyky took it to Jardin Eblé Pays de la Loire, France - 26.53 miles  Visit Log
Retrieve It from a Cache 2/29/2020 Mary.Kyky retrieved it from 29 Février ou ... 366 Jours Pays de la Loire, France   Visit Log

Échangé lors de l'event "29 Février ou ... 366 Jours" (GC8HTMM).
Merci pour le Partage et Bon Voyage.

Dropped Off 2/29/2020 Arti_44 placed it in 29 Février ou ... 366 Jours Pays de la Loire, France - 59.08 miles  Visit Log