Skip to Content

This cache has been archived.

tabula.rasa: Da es hier seit Monaten keinen Cache zu finden gibt, archiviere ich das Listing, damit es nicht mehr auf den Suchlisten auftaucht bzw. neue Caches blockiert. Falls du den Cache innerhalb der nächsten drei Monate reparieren oder ersetzen möchtest, schreibe mir bitte per E-Mail. Sofern der Cache den aktuellen Guidelines entspricht, hole ich ihn gerne wieder aus dem Archiv.

More
<

Im Unterschlupf

A cache by 2 Padawans Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 8/23/2007
Difficulty:
2 out of 5
Terrain:
2.5 out of 5

Size: Size: small (small)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

Netter kleiner Cache in schönem Gelände am Westpark.
Habe diesen Ort entdeckt, als ich mit meiner Freundin und den Kindern unterwegs war. Die Kids fanden die Blätterhöhle toll. Nicht nur für Kinder ein tolles Versteck.
Schade nur, dass manche Menschen solche Orte als Müllkippe verwenden.

Vom Westpark kommend an der Hundewiese
(Siehe Waypoint wer die Hundezone nicht findet)
ins Unterholz klettern.
Hier gibt es jede Menge Verstecke. Wo kann der Cache nur sein?

Es gibt auch die Möglichkeit sich von der andeen Seite anzuschleichen,
hier wird man aber meist von den auf der Terrasse sitzenden Muggels beobachtet und gespannt verfolgt.
Im Herbst wenn die Blätter an den Bäumen keinen guten Sichtschutz mehr bieten
ist dann "Muggel-freies" loggen ziemlich schwer.


Erstausstattung: 

TB "Funnel of Nuremberg"

Bitte nicht entfernen: 
1 Mini Logbuch
1 Bleistift
1 Geocaching Hinweis


Best start is at the "Westpark" see Waypoint

Cross the Dog Meadow and look for a aisle between the bushes.
Follow the path over the little glade till you reach a little arbour.
See the birds-feeding-place? Look around! Where will it be?

Inside:

TB "Funnel of Nuremberg"

Please do not remove:
1 Pen
1 Logbook
1 Information

Additional Hints (Decrypt)

Va Evpughat AJ fgrug rva Onhz / Ohfpu - frr fcbvyre.
Frr gur ovt ohfu abegu - jrfg qverxgvba - frr fcbvyre.

Decryption Key

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
-------------------------
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

(letter above equals below, and vice versa)



 

Find...

  • Kann doch nicht so schwer seinAlso eigentlich ist er echt gut sichtbar! Man fällt ja schon fast drüber ! Für alle die suchend umher irren, jetzt ein Bild. So wirds hoffentlich leichter

118 Logged Visits

Found it 90     Didn't find it 13     Write note 1     Archive 2     Unarchive 1     Post Reviewer Note 1     Temporarily Disable Listing 2     Publish Listing 1     Needs Maintenance 1     Owner Maintenance 5     Post Reviewer Note 1     

View Logbook | View the Image Gallery of 3 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.