El Grau Multi-Cache

Hidden : 6/12/2009

El multicatxé que us proposem és al voltants de la masia del Grau, construïda abans del 1.700. Prop de la masia hi passa un torrent, amb uns magnífics salts d’aigua, i on s’han format uns preciosos tolls, on els més atrevits us i podeu banyar.
En èpoques plujoses és quan l’indret és més bonic.

És aquí, a la vora del riu, on la família que habitava la casa en temps de guerra, va habilitar l’interior d’una cova convertint-la en una veritable llar. Encara avui es poden veure les seves restes, i distingir les diferents habitacions, la cuina amb el forn... una autèntica meravella amb un gran valor històric.

Hi ha dos opcions per aproximar-nos al catxé:
-Per la carretera Berga – St. Llorenç (BV-4241), agafar el trencall cap a Coforb. Cal seguir aquest camí fins trobar un cartell VERD que posi Sender de St. Salvador, Avià – el Grau després seguir fins al punt N 42º 05.059 E 001º 47.772 on podrem deixar el cotxe.
Tot caminant seguim una pendent amb una línia elèctrica fins arribar a un camí de carro que seguirem fins veure la masia del Grau a mà esquerra. A partir d’aquí seguirem les indicacions del GPS.

-Els més caminadors poden pujar caminant des d’Avià. S’ha d’agafar la carretera C-26 Berga - Solsona i prendre el camí recte pel costat del circuit de cotxes dels Arbres Blancs.
A les primeres rampes de la costa dels Arbres Blancs, agafar la ruta marcada del Sender de Sant Salvador pel Grau.

WP1 es troba al punt N 42º 05.210 E 001º 47.974. Us aconsellem continuar el camí uns metres més i podreu contemplar la bauma. En aquest punt trobareu les coordenades del WP2.

WP2: Per arribar-hi us caldrà travessar el riu, hi ha un arbre tombat i pedres que us facilitaran el camí. Aquí trobareu les coordenades finals.

Catxé final: us portarà fins a la cova, els bonics tolls i salts d’aigua.

If you don't understand catalan, you can contact us.

JC1 Fbgn ha ebher. JC2 Fbgn ha tena ebp.