Skip to Content

This cache has been archived.

Stramon: Das wird hier nichts mehr, Platz für neues!

More
<

Der Elfenschatz

A cache by Stramon Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 5/5/2010
Difficulty:
3 out of 5
Terrain:
2.5 out of 5

Size: Size: regular (regular)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


Elfenbild
Ich möchte euch ein Geheimnis verraten, doch ihr müsst versprechen es nicht weiter zu sagen.
In einem unscheinbaren Waldstück habe ich einige Elfen kennen gelernt.
Wir haben uns so gut verstanden das mir die Elfen sogar ihren geheimen Schatz gezeigt haben.
Ich habe die Elfen gefragt ob ich davon erzählen darf und sie haben es mir erlaubt.
Erst wollten sie, dass ich das Geheimnis nur Kindern anvertraue, doch dann verstanden sie, dass es hier für Kinder alleine zu gefährlich ist.
Da die Elfen sowieso nur von Kindern gesehen werden können, erlaubten sie mir, dass auch Erwachsene kommen dürfen.

Sie gaben mir sogar eine Karte, die euch den Weg zeigen soll.

 Die Schatzkarte

Ich habe die Karte am Tor versteckt. Die Wegstrecke vom Tor bis zum Cache ist ca.600Meter lang.
Da dieser Cache eine Letterbox ist, solltet ihr einen Stempelabdruck im Loggbuch hinterlassen, das kann auch ein Fingerabdruck sein.
Das Stempelkissen und den Stempel der im Cache liegt, lasst bitte im Cache.

Viel Spaß wünscht Stramon!

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

331 Logged Visits

Found it 290     Didn't find it 22     Write note 15     Archive 1     Temporarily Disable Listing 1     Publish Listing 1     Post Reviewer Note 1     

View Logbook | View the Image Gallery of 48 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.