Karmansbo: En underbar dag med lite underhåll av några av mina gömmor och målet var bl.a. Zoo serien som skulle få lite kärlek [:D]
Men tyvärr var det för mycket att göra med det som fanns kvar av gömmorna, så jag har samlat in det som fanns kvar och nu går Zoo-serien i graven [:(]
Vill tacka för alla trevliga loggar och hoppas jag inte skrämde er alltför mycket.
Nu lämnar vi plats för nya gömmor [:D]
Tusen Tack för alla fina loggar [:D]
Anna "Karmansbo"