La Pobla de Lillet , es una població amb una gran quantitat de fonts dins el terme municipal. Seguim amb la sèrie .
7ª FONT DEL PLA
; Aquesta font esta ubicada a la zona alta de la població per damunt del barri de les Corominas a 904 mts d'altitud . al mateix camí PRC – 52 o també camí ral de Sant Jaume de Frontanyà .
Us proposem una Excursió Circular que la comencem al barri de les Corominas a la Capella de Sant Antoni direcció al Monestir .
Una vegada fet el cache continueu el mateix camí fins al Monestir de Santa Maria de Lillet i Rotonda de Sant Miquel de Lillet a les coordenades N 42 14 502 E 001 59 570 teniu un altre cache (Rotonda de San Miquel de Lillet)
i de tornada a la Pobla, pel mateix camí i poc abans d’arribar a la font del Pla, segui recta la carretera que porta al Prat i a les coordenades N 42 14.352 E 001 58.762 teniu un altre Cache (El Prat) ,
un cop trobat aquet tercer cache agafeu el camí que passa per davant la casa del Prat que esta marcat amb ratlles grogues, fins a tornar arribar a la Capella de Sant Antoni al barri de les Corominas donant per acabada l’excursió