Skip to content

Les Fonts de La Pobla de Lillet - 7 - FONT DEL PLA Traditional Cache

Hidden : 3/6/2013
Difficulty:
1.5 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size:   micro (micro)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

LES FONTS DE LA POBLA DE LILLET




La Pobla de Lillet , es una població amb una gran quantitat de fonts dins el terme municipal. Seguim amb la sèrie  .

7ª FONT DEL PLA



; Aquesta font esta ubicada a la zona alta de la població per damunt del barri de les Corominas a 904 mts d'altitud . al mateix camí PRC – 52 o també camí ral de Sant Jaume de Frontanyà .


 Us proposem una Excursió Circular que la comencem al barri de les Corominas a la Capella de Sant Antoni direcció al Monestir .


Una vegada fet el cache continueu el mateix camí fins al Monestir de Santa Maria de Lillet i Rotonda de Sant Miquel de Lillet a les coordenades N 42 14 502 E 001 59 570 teniu un altre cache (Rotonda de San Miquel de Lillet) i de tornada a la Pobla, pel mateix camí i poc abans d’arribar a la font del Pla, segui recta la carretera que porta al Prat i a les coordenades N 42 14.352 E 001 58.762 teniu un altre Cache (El Prat) ,

un cop trobat aquet tercer cache agafeu el camí que passa per davant la casa del Prat que esta marcat amb ratlles grogues, fins a tornar arribar a la Capella de Sant Antoni al barri de les Corominas donant per acabada l’excursió

Additional Hints (Decrypt)

Cre qrzhag qr yn sbag

Decryption Key

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
-------------------------
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

(letter above equals below, and vice versa)