the MaJo's: Helaas mocht de nieuwe plek niet de goede wezen. Hij is nog een keer gevonden en dit maal echt gestolen, misschien gaan we hem nog wel eens een keer maken.
wij zijn wel blij dat we jullie hebben kunnen vermaken met onze cache.
Groeten Gijs en Marc