Vielleicht braucht oder hat der Eine oder Andere von Euch einen Tipp zu einem Cache oder kann eine kleine Zugangshilfe geben. Getränke und Essen gibt es direkt vor Ort.
Um ein " will attend " wird gebeten.
WANN: 21.06.2013 um 09:00 Uhr
WO: K2 im ATRIUM
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ENG:
NATO ISAF ID REQUIRED
Just before the end I would like to organize another small international GEOCACHER meeting so that we can see us again or get to know all of us.
Maybe someone needs help by finding a Cache or has a tip about a cache. Drinks and food are on site.
A " will attend " is requested.
WHEN: 21.06.2013 at 09:00 clock
WHERE: K2 ATRIUM
TRACKABLES are always WELCOME ;o)