Nit de Safari Mystery Cache

GeoDeep: Arxivat.

Gràcies per la seva col·laboració.

GeoDeep
Revisor voluntari de geocaching.com

Hidden : 7/19/2013

Aquest és el primer caché que amago i el vull dedicar al meu marit Alex pel seu aniversari, que als seus 31 anys se’ns ha aficionat al Geocaching nocturn. Espero que el gaudiu però sobretot valoreu amb l’estima i el carinyo que ha estat muntat ja que està dedicat a la persona que més estimo en aquest món.

Aquest caché només el podreu fer de nit aixi que recordeu de portar una lot, és una ruta que es fa integrament per bosc així que heu de dur calçat adeqüat i penseu que poden haver-hi bestioles, és una zona on hi ha força senglars i guineus.

És una excursió circular que en una hora i quart es pot fer perfectament tot i que el camí te una mica de desnivell, també hi ha trossos amb roques soltes aixi que aneu en compte.

El caché està amagat pel bosc que hi ha dins de l’Urbanització Safari de Gelida. Per arribar a l’Urbanització haureu d’agafar la carretera que va de Corbera a Gelida (BV-2425), és la sortida que hi ha entre l’Urbanització de Ca n’Ermengol i la de la Creu d’Aragall, just en el Km 2, l’entrada no està molt ben indicada aixi que haureu d’estar atents.

Les coordenades us indiquen la zona de pàrquing i començament de la ruta. Un cop hagueu aparcat haureu de buscar el punt d’inici que son quatre quadrats reflectants en línia. Tot seguit haureu d’anar seguint rectangles reflectants que us guiaran fins al caché. El caché està indicat amb una A, quan la trobeu en un arbre voldrà dir que el caché esta a menys de 5 metres. Per tornar haureu de seguir reflectants en forma triangular. Pel que fa als creuaments de camins els trobareu indicats amb un rectangle i un triangle junts, haureu d’agafar el camí que marca el triangle (exemple. Si el triangle està a la dreta del rectangle doncs haureu d’anar a la dreta i si estigués a l’esquerre del rectangle doncs tocarà anar cap al camí de l’esquerra).

Espero que gaudiu de la ruta!!