
LT
Manoma, kad teritorija, kurioje įsikūrusi dabartinė Plungė žmonės jau gyveno 5-1 amžiuje prieš Kristų. Iškart po Mełno taikos sutaries žmonės pradėjo kurtis Žemaitijos miškuose. Nuo 14 amžiaus iki 16 amžiaus vidurio, Plungė buvo Gandingos valsčiaus dalis. Vėliau, Plungėje gyventojų skaičius pradėjo sparčiai augti ir pranoko Gandingos gyventojų skaičių. 1567 Plungė pirmą kartą buvo paminėta kaip miestas. 1792 Sausio 13 Plungei suteiktos Magdeburgo teisės. Nuo 1806-1873 Plungė priklausė Platonui Zubovui, o vėliau - Oginskių šeimai.
EN
It is thought that the territory in which Plunge is situated was inhabited in 5th–1st centuries BC. After the Treaty of Melno country seats were started establishing in the forests of Samogitia. From the 14th century to the middle of the 16th century, Plungė was a part of Gandinga volost as an ordinary settlement. Later, the population of Plungė started to grow faster and surpassed the population of Gandinga. In 1567 Plungė was mentioned as a town.
On January 13, 1792, Plungė granted Magdeburg rights. From 1806 to 1873 Plungė belonged to Platon Zubov, and later – to Oginskiai, who built a palace here in 1879.
Daugiau Informacijos / More information: Plungė
KvadrateliuTeam 