Här kan man bada i källvatten i den lilla kärnen. Vattnet kommer från botten och tappas ur i ena änden, väldigt fint vatten. Finns både fast brygga, flytbrygga och strand för de minsta.
På platsen finns även en boule-plan och en basketkorg (?)
CO har sin stuga ganska nära (nr55) och står det en SAAB på gårdsplanen så vinka gärna =)
Här behöver du vara lång (180+) eller samarbeta eller göra dig längre.