Ik wil je best waarschuwen voor het verkeer. Ook in de kleine straatjes kan het zeer nuttig zijn om het drukke verkeer in de gaten te houden.
Hou de natuur netjes en breek niets af.
Minder mobiele personen kunnen de tocht grotendeels per auto doen maar laat dit de echte wandelaars niet afschrikken. De tocht kan perfect gestapt worden. Waarschijnlijk duurt het wel iets langer ... :-)
Zorg dat de volgende cachers ook pret beleven aan deze tocht. Leg daarom alles terug op zijn plaats.
Op de eindlocatie vind je een container met minstens één TB en meerdere goodies.
Succes!
Speciale dank voor het proeflopen gaat naar "HORKER7"
Als je de cache gevonden hebt mag je onderstaande banner in je profiel plaatsen.