Serien om Gammelfäbodarna fortsätter. Denna väg har jag åkt 1000 gånge med diverse fordorn.
När jag var mindre var det i princip ett karlhygge här men nu börjar skogen växa sig stark.
Har aldrig sett en människa vid dessa hus.
Mellanskog har tydligen haft någon slags demoplats här för andra skogsägare men den är inte längre aktiv.
Kanske blev det en skogshuggare kvar?
Vågar du öppna dörren?
Låt saker o ting vara på platsen!!
Penna finns.