Lite av en drive in på väg mot Gammelfäbodarna....men lite får du anstränga dig...
Tänk om man bott här....värsta utsikten (iaf på vintern när det inte är löv)
Snetak, naturfärger och ett stort runt fönster, lite av modern funkisstil.
Inte så stort men mysigt =)