1200j: De cache is er nog wel maar word steeds verplaatst, waarschijnlijk door de plantsoendienst of door een boer in de buurt, te ver vanaf de gewenste plek.
Aangezien de koker ook best goed verstopt is kan ik mij goed voorstellen dat deze dan niet makkelijk te vinden is. Ik ga deze daarom archiveren.