[LT] Norviliškių Švč. Mergelės Marijos, Gailestingumo Motinos, bažnyčia stovi Norviliškių kaime, 12 km į šiaurės rytus nuo Dieveniškių, Baltarusijos pasienyje. Sudėtingos konfigūracijos. Pamaldos laikomos ir lenkų ir lietuvių kalbomis.
Norviliškės XVI a. buvo Surviliškio dvaro palivarkas, kurį jo savininkė Darata Zenovičiūtė-Šorcienė su Peckūnų kaimu (25 valakai) paskyrė pranciškonams. Ji 1617 m. pastatė medinę bažnyčią, o buvusį mūrinį dvaro pastatą pertvarkė į vienuolyną. 1698 m. įkurta parapija. Pranciškonai 1745 m. pastatė naują bažnyčią.
1832 m. caro valdžia vienuolyną ir bažnyčią uždarė. Bažnyčia nugriauta, medžiaga panaudota Alšėnų cerkvės ir Norviliškių kareivinių statybai. 1905–1915 m. vienuolyne veikė privati mergaičių žemės ūkio mokykla. 1909 m. norėta pastatyti mokinių koplyčią, bet statybos valdyba nepatvirtino prasto projekto. Parapijiečių lėšomis 1929 m. pastatyta dabartinė bažnyčia.
Slėptuvė- klasikinė nedidelė sumuštinių dėžutė.

[LT] Norviliskiu church is located near Norviliskes village nearby border Lithuania - Belorussia.
The wooden church was built by Darata Zenoviciute-Sorciene in 1617.
On 1832 the church and monastery were closed by tsar government. The church was demolished, and building materials were used to build a church of Alsenai and Norviliskes barracks.
On 1905–1915 in monastery there was a private agricultural school for girls.
On 1929 the nowadays church was built, using funds of parish.
The cache is a small plastic box.