Föreningen Visby-Roma Hockeyklubb har Visby ishall som sin hemmaarena. Där spelar de sina hemma matcher i Hockeyettan. Ishallen är byggd 1975 och har kapacitet för 2000 åskådare. Den är byggd så att det bara är läktare på ena sidan, som är uppdelad i en ståplatssektion, en sittplatssektion och en supporterläktare.
Kultur- och fritidsförvaltningen driftar hallen och har tider för allmänhetens åkning under vinterhalvåret. Ingen avgift vid allmänhetens åkning. Däremot är Hjälm obligatoriskt!