Kommer du med bilen så är det enklaste att parkera vid nr.1 och ta rundan i nummerordning, men det är självklart friviligt, om man känner till det så är det helt ok att krånga till det :)
Alla gömmor är lätthitade och tillgängliga även under vintersäsongen.
Glöm inte kolla hint för varje gömma :)