Lt: Vilniaus Švč. Mergelės Marijos Nekaltojo Prasidėjimo bažnyčia 1907 m. parengtas naujos mūrinės bažnyčios projektas (inžinierius Vaclovas Michnevičius), 1909 m. patvirtintas. 1911 m. pradėta statyti. Statyba rūpinosi Šv. Rapolo bažnyčios klebonas J. Adamavičius. Po Pirmojo pasaulinio karo statyba atnaujinta. 1922 m. įkurta parapija (pirmasis klebonas Anicetas Butkevičius). 1925 m. neužbaigtoje bažnyčioje pradėtos laikyti pamaldos. Bokštai neišmūryti. Iki 1940 m. lietuviškų pamaldų nebūdavo. 1942 m. parapijoje surašyta 2800 lietuvių. Po Antrojo pasaulinio karo bažnyčia suremontuota. Ją 1956 m. konsekravo vyskupas Julijonas Steponavičius. Parapiją 1970–1990 m. administravęs Stasys Lidys (1929–1991) papuošė bažnyčią ir jos aplinką.
En: Blessed Vilnius. Immaculate Conception Church 1907. developed a new brick church project (engineer Vaclovas Michnevičius) in 1909. approved. 1911. started to build. Construction of St. cared. Raphael J. Adamavičius pastor. After World War II construction update. 1922. parish was established (the first dean Anicetas Transport and Communications). 1925. unfinished church service began. Towers were not finished. Until 1940. Lithuanian Masses were not. 1942. written in the Lithuanian parish in 2800. After the Second World War the church repaired. It was in 1956. Steponavičius of consecrated bishop. Parish of 1970-1990 m. Lidy was administered by Stasys (1929-1991) decorated the church and its environment.