Godt igang!
Du er nå kommet godt i siget innover mot Nykjua, eller hva som nå bringer deg hit inn i skogen. Du kan herfra(eller like i nærheten) se ned på Dammyrdammen, som er ett flott oppdemmet vann i marka. Om du fortsetter ett stykke inn langs skiløypa/grusveien her, og så tar til høyre, kan du komme ned igjen mot parkeringen via nordsiden av vannet. Det er en flott søndagstur på sykkel eller ski.
Nyt turen og naturen. Her er det litt utsikt om været er bra og det er ingen grunn til å stoppe. Bare tenk på alle de flotte nedoverbakkene tilbake til startpunktet. Det tar bare 1/3 av tiden :-)
Happy caching!