Kacky Traditional Geocache

Hidden : 4/11/2015

Keška na tichom mieste poskytujúcom širokouhlý výhľad na Trenčín z južnej strany.

výhľad

Pozývame vás na výlet na soblahovské lúky a kopce. Po červenej značke sa môžete z Trečína dostať až na lúky pod Čiernachovom. Kto chce menšiu turistiku, môže sa na červenú TZT napojiť v obci Soblahov, prípadne až pri Centre ProAutis (bývalá horáreň), kde sa dá parkovať. Asfaltka síce vedie až k Chate pod Ostrým vrchom, ale radšej sa na chatu prejdite. Chata je cez víkendy otvorená a môžete sa na nej občerstviť, je pri nej aj nové detské ihrisko. Ku keške môžte ísť od chaty ďalej po spomínanej červenej a na lúkach pod Čiernachovom opustíte TZT smerom doľava, alebo môžte z chaty ísť rovno hore po zjazdovke a chodníčkom smerujúcim na druhú stranu sa dostanete do sedla medzi vrcholom zjazdovky a kopcom Veľké Kačky, ktorý z tejto strany tvorí lúka. Veľké Kačky (649 m n.m.) sú kopec na začiatku Strážovských vrchov medzi Čiernachovom a Ostrým vrchom. Keď sa pozeráte na tieto vrchy z Trečína, uvidíte nad soblahovskými zjazdovkami lúku na Kačkách. Na jej konci tesne pod vrcholom Kačiek na vás čaká okrem tichého miesta a krásneho výhľadu aj poklad.

m ivnpreýpu xzrabi i bowngí xršxn fn uynqng bcyngí