2. poklad skritka Vincenta - Dabluv kamen Letterbox Hybrid

Hidden : 8/15/2015

2. putování je delší z toho důvodu, že nebylo možno uložit poklad v přírodní rezervaci.

Vincent byl unavený z ukrývání předchozího pokladu a po krátkém odpočinku pokračoval dál k opuštěné hájovně.

Ona ale nebyla tak úplně opuštěná. Na okenici se vyhříval motýlek. Vincent ho pozdravil a zeptal se, jestli by mu poradil kudy dál. Motýlek říká: „ Pokračuj dál po cestě s červenými a bílými pruhy. Přijdeš k pokroucenému stromu. Projdi kolem něho velice opatrně. Pod ním bydlí strašná obluda. Kdybys ji probudil, mohla by tě sežrat. Od stromu jdi dál po cestě, musíš projít údolím tajemných stromů. Jeden z nich leží na cestě, musíš ho překonat. Pak pokračuj nahoru, vyhni se místu, kde žijí divocí Gryblové a až dojdeš k Ďáblovu kameni, nesedej na něj, odboč doprava. Pak tě čeká ještě les, kde v noci tančí víly a dál les, kde žije zlá čarodějnice. Tam jdi hodně tiše, aby si tě nevšimla. Pak už budeš za chvíli u Magických stromů. Tam najdeš hezké místo pro svůj poklad.“

Vincent si dobře zapamatoval motýlkovy rady a vydal se na další cestu. Po překonání kopce viděl pohodlnou cestu. Pokračoval po ní.

Na rozcestí se vydal vpravo.

Po chvíli u cesty našel podivný pokroucený strom, o kterém mu říkal motýlek. Našlapoval pomalu po špičkách, aby neprobudil obludu. Jak tajil dech, slyšel její chrápání.

Cesta se zúžila a Vincent uviděl Údolí tajemných stromů a na cestě padlý strom, který přelezl. Stále se držel červenobílých pruhů.

Vyšel do kopce .....

..... a přišel na rozcestí, kde se vydal vlevo.

Na dalším rozcestí pokračoval opět doleva.

Za chvíli došel k Ďáblovu kameni, který je velice nebezpečný a motýlek ho varoval, aby si na něj nesedal. Někteří lidé na něj sednou a nic se jim nestane, ale mnozí skončili s propálenými kalhotami a bylo i hodně takových, kteří na kámen sedli, jen to zasyčelo a již je nikdo nikdy neviděl. Vincent slyšel, že tito zmizelí byli ti, kteří podváděli v nějaké hře, kde se asi hledají nějaké ještěrky nebo co. Ale možná to jsou jen nějaké babské řeči. Kdo ví ……..

Přiložil ke kameni svoji hůl a ta opět pasovala. Je to jen náhoda? Pokud hůl nemáte naměřte si ji.

Od kamene se vydal po cestě doprava, opět se držel červenobílých pruhů …..

….. a hned na dalším rozcestí šel opět vpravo.

Došel do toho krásného lesa, kde v noci tančí víly a o kus dál viděl část lesa, kterou zaklela zlá čarodějnice. Motýlek mu radil, že pokud nesejde z cesty, nic mu nehrozí. Čarodějnice ubližuje jen vílám, ale ani tak není dobré ji vyrušit.

Vincent minul další rozcestí a došel na cestu s šedočerným povrchem. Vydal se po ní vpravo Motýlek ho varoval, že tyto cesty jsou nebezpečné, mnoho jeho kamarádů již na nich zaplatilo životem.

Radil mu, aby ten krátký úsek co nejrychleji přeběhl a hned na prvním rozcestí odbočil vlevo do lesa. Všichni, kteří jsou menší než 1,5 m by měli běžet, jinak riskují, že žádný poklad nenajdou.

Po chvíli Vincent došel ke stromu s červenobílými pruhy a od něj uviděl strom se žlutými pruhy.

U něj se zastavil, rozhlédl se a v dáli za ním uviděl dva magické stromy.

Došel až k nim a postavil se doprostřed mezi jejich mohutné kmeny. V dálce před sebou viděl hromadu kamenů. Vydal se tam a našel krásný úkryt pro svůj druhý poklad. Aby ho příště našel, změřil vzdálenost mezi magickými stromy svojí holí a číslo zaokrouhlil nahoru na celé desítky. Toto číslo si zapamatoval, aby ho mohl použít až bude poklad příště hledat.

Jak najít poklad:
Pro ty, kteří ještě stále neví, kde mají hledat poklad, je tady nápověda.
Výsledek Vincentova měření je indície B.

N49°52.[(39*B)+15]   E014°33.[(20*B)+17]

Letterboxy vás provedou po značené lesní cestě. Cestou minete odbočku na Panskou skálu. Je tam krásný výhled, tak si trochu zajděte. Stojí to za to. Všechny Vincentovy stopy najdete na cestě, pouze pro poklady budete muset mimo cesty do terénu. Procházka je vhodná pro děti i psy. Nejedná se přímo o okružku, ale i s návratem do Těptína vás čeká cca 6-8 kilometrová procházka trochu kopcovitým terénem. Je vhodné projít letterboxy v pořadí Udoli velkych balvanu, Dabluv kamen a nakonec Energeticky kamen.
Pamatujte na to, že signál v lese není nejlepší. Používejte proto fotohinty. Zaparkovat můžete na uvedených waypointech. V lozích prosím nenapovídejte. Pokud napíšete, jak se vám procházka lesem líbila, budeme rádi.
Rada na závěr - držte se stále červené turistické značky.

Udoli velkych balvanu Energeticky kamen
Vincent a zli Gryblove

Děkujeme týmu jezevecjezevec + BaryBal + Bertík za provedení betatestu.

26. 4. 2018 - kontrola keše
11. 6. 2018 - aktualizace listingu a fotografií (původní fotografie 1-19 byly ponechány v galerii pro případné srovnání změn v terénu)
29. 4.2020 - kontrola a úprava trasy a kontrola keše
8. 5.2020 - Aktualizace listingu.

Enmvgxb wr fbhpnfgv xrfr. Arbqanfrwgr ub cebfvz.