GSK-nisse: Tyvärr, tyvärr så har granen fällts och området har planterats med nya så plantor. Hittat slutgömman som är inne för reparation men väljer att arkivera istället för en koordinatförflyttning. Alla som loggat denna lär ju få en ny chans i och med det för att slänga slutgömman vore ju synd å skam. Får hitta på något nytt helt enkelt.
Tack för alla fina loggar.