Jamarski bivak na Dleskovški planoti

A cache by Picassoman Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 12/22/2015

Dleskovška planota je visokogorska kraška planota v Kamniško-Savinjskih Alpah. Na jugu in jugozahodu planoto omejujeta Lučnica (oz. dolina Podvolovljek) in njen levi pritok Lučka Bela, na vzhodu teče Savinja, na severu se Dleskovška planota strmo spušča v Robanov kot, na zahodu pa se nadaljuje proti Ojstrici. Za planoto so značilni številni površinskih kraški pojavi. Apnenčasta notranjost planote je močno prevotljena s številnimi brezni.

Dostop:

Iz parkirišča na Planini Ravni se lahko odpravimo na pot po dveh poteh in sicer preko Dolgih trat ali v smeri proti Križevniku in nato sledimo poti do Velikega vrha.

Po dobri uri hoje pa nas pot pripelje na Sedelce (1840m), kjer se nam priključi pot s planine Dolge Trate. Nadaljujemo še nekaj metrov naprej po poti, ki se rahlo spusti do oznake za Moličko planino in Korošico.

Na tem mestu zapustimo označeno pot in se usmerimo desno na markirano stezico ob kateri stoji možic. Naprej se vzpenjamo po sprva lepo vidni poti skozi rušje. Po približno 15 minutah vzpona po tej poti pa pridemo v kamnit svet, kjer se steza počasi izgublja. Sledimo markirani poti ki se vzpne po desni strani melišča pod krajšimi pečinami na naši desni strani. Strmina nato popusti in po nadaljnjih desetih minutah hoje po kraškem svetu nas pot pripelje na nekoliko bolj travnat svet.

Tukaj se pot za Veliki vrh odcepi levo navzgor mi pa nadaljujemo po razgibanem terenu naravnost in nekoliko v desno od koder zagledamo bivak. Spustimo se po eni izmed grap, ki vodijo do bivaka. Pot do bivaka NI markirana in je potrebna še posebna previdnost. Po desetih minutah spusta smo pri bivaku.

cbtyrq an mvzfxb fbob...xbarp qrfar ieiv

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.