Eventet blir på Ål folkehøyskole og kurssenter sitt område. Her var jeg elev fra 1992 til 1993 for å lære meg tegnspråk.
Det er skuddårsdag, og neste mulighet blir om 4 år...
Det er også en fin mulighet for meg til å arrangere mitt første event på et sted jeg befinner meg ganske mye, og bli kjent med de lokale cacherene. og selvfølgelig er alle cachere velkommen her :-)
Det er mulig vi blir ute, men blir det for kaldt ordnes et innested :-) Mer info kommer senere :-)
Det er noen cacher utlagt i området her, så har du fremdeles ikke logget disse, er det en fin mulihet for det både før og etter eventet :-)