
Pirmoji bažnyčia pastatyta iki 1504 m. Ji minima ir 1522 m. Manoma, kad bažnyčia sunyko per reformaciją (1669 m. neminima). Antrąją bažnyčią 1676 m. pastatydino Leonardas Pacas. 1713 m. įsteigta Švč. Trejybės brolija. 1738 m. sudegė klebonija ir bažnyčios archyvas. 1744 m. parapijai priklausė Kietaviškių bažnytkaimis, dvaras, 4 palivarkai ir 12 kaimų. XVIII a. pabaigoje bažnyčiai priklausė Šuolių kaimas. 1782 m. Kietaviškėse pamokslai buvo sakomi tik lenkiškai.
Kietaviškių bažnyčia
1905 m. patvirtintas mūrinės bažnyčios projektas (architektas V. Michnevičius ar V. Soninas, inžinierius A. Soninas). 1906–1915 m. kunigai D. Valavičius ir Kajetonas Čeponis su parapijiečiais pastatė naują mūrinę bažnyčią (senoji išardyta 1915 m.). Klebonas K. Čeponis parapijos kaimuose per 1915–1918 m. vokiečių okupaciją įsteigė apie 30 lietuviškų pradžios mokyklų. Kunigas Teodoras Brazys užrašė daug liaudies dainų, įkūrė bažnytinį chorą. Klebono Rapolo Juknio (Kaišiadorių vyskupijos kapitulos narys), vikaro P. Ašakos ir parapijiečių rūpesčiu bažnyčia 1956 m. suremontuota. Iki 1985 m. klebonavo Petras Valatka, Sibiro tremtinys.
Architektūra
Bažnyčia istoristinė, stačiakampio plano, su apside, 2 bokštais. Vidus 3 navų. Šventorių juosia plytų mūro tvora su arkiniais vartais.
ENGL:
The first church was built before 1504. It is mentioned in 1522. It is believed that the church has deteriorated during the Reformation (1669. Mention). The second church in 1676. Leonard built Pac. 1713. Blessed established. Trinity Fellowship. 1738. burned parsonage and church archives. 1744. parish Kietaviškių village, estate, 4 "palivarkas" and 12 villages. The eighteenth century. At the end of the church belonged to the village Vaulting. 1782. Kietaviškėse sermon was spoken only Polish.
Kietaviškių Church
1905. The draft approved by the brick church (architect V. V. Michnevičius or bacon, engineer A. Side). 1906-1915 m. D. Valavičius priests and Kajetonas Čeponis with parishioners built a new brick church (the old dismantled in 1915.). Pastor K. Čeponis parish villages during the 1915-1918 year. German occupation has set up about 30 Lithuanian primary schools. Priest Theodore Brazys wrote a lot of folk songs, founded the church choir. Pastor Raphael Juknos (Kaišiadorys Diocese chapter member), Mr. Asaka vicar and parishioners concern for the church in 1956. repaired. Up to 1985. pastor Peter Valatka, Siberian exile.
architecture
Church historal rectangular plan with an apse, 2 towers. Inside the 3 naves. Churchyard surrounded by a brick fence with arched gates.