Skip to Content

<

Idylle im Wald

A cache by BieneSumSum & dieUlli :) Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 06/12/2016
Difficulty:
1.5 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size: micro (micro)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


 


Diese schöne Bank in mitten des Waldes hab ich zufällig bei Waldarbeiten hier in der Nähe entdeckt und mir gedacht, hier muss ein Cache hin. 

Der Weg ist ein beliebter Spazier-, Jogger-, und Radfahrweg, da er einmal von Sachsen quer durch den Wald raus in die Natur und wieder nach Sachsen zurückführt. Wurde aber eigentlich hauptsächlich für die Waldanlieger gebaut. Daher dürft ihr wohl vor allem im Sommer doch mit dem einen oder anderen Muggel rechnen.

Beachtet bitte das Verbot für Kraftfahrzeuge und Parkt am angegebenen Parkplatz. Macht den Cache bitte nicht in der Nacht, wir sollten uns als Cacher ja nicht unbedingt mit den Jägern anlegen.

Viel Spaß beim Suchen.

Additional Hints (No hints available.)



Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.