Eventer er noe man ser dukker opp i nærheten avogtil, dette er samlinger der vi geocachere pleier å møtes, for å ta hyggelige cache prater, diskuterer ærfaringer, få hint og tips, og også møte nye hyggelige turkammerater, ser du et event så dukk opp vi er ikke farlig 
Helt til slutt så vil jeg bare si at siden dette er siste cachen, så følger du nå veien til du kommer til et kryss, ta til høyre, høyre i neste kryss, og når du ser en stor grå garasje det står glomsetruten over porten på, så har du noen postkasser på høyre hånd, innegrodd ved de postkassene så ser du en rød turløype stolpe, følg det som ser ut som en privat innkjørsel, til du kommer til et rødt hus, hold til venstre, langs med hekken, og du ser en ny turstolpe, følg stien rett frem og du er straks ved parkeringsplassen

