
The National Museum of Contemporary Art began its operation in 2000 and, even without premises or collections, immediately started with exhibitions of mostly critical and experimental character.
In 2000, the long deserted Fix brewery, a remarkable industrial building in the centre of Athens, created by the architect Takis Zenetos, was selected as the permanent house of the newly founded EMST, with the perspective to be reconstructed and thus serve the edificial and functional demands of the museum. In September 2003, EMST left the temporarily established exhibition space in the Fix building and transferred its services to a neighboring building, at 14, Frantzi Steet, so that the reconstruction and refurbishment works of the former brewery could begin. Since December 2003, exhibitions are also hosted by the new exhibition space of Megaron Moussikis, the Athens Concert Hall.
Despite the demolition of one part, the building offered significant unified spaces of a total of 20.000 square meters and of a total volume of 90.000 cubic meters which allowed the gathering of themuseum's main functions such as permanent and periodical exhibitions, administration, archives, library, an auditorium, laboratories, an art-store, cafeteria and restaurant.
Don’t forget that the best way to understand contemporary art is to drink some beers before 
The cache
The cache is magnetic and contains the geocaching declaration sheet and the logbook. No pen inside.
ATTENTION .... the life of the cache depends on your discretion !!!

Η ιστορία του εργοστασίου Φιξ ξεκινά το 1864, όταν ο βαυαρικής καταγωγής Ιωάννης Φιξ, ανοίγει στο Κολωνάκι το πρώτο ζυθοποιείο. Η μπύρα, το άγνωστο μέχρι τότε για τους Έλληνες ποτό, αρέσει πολύ και ο βασιλιάς Όθωνας δίνει στον Φιξ το δικαίωμα μονοπωλίου στην παραγωγή μπύρας για τα επόμενα εκατό χρόνια.
Το 1893 ο γιος του, Κάρολος Φιξ, κατασκευάζει ένα καινούριο ατμοκίνητο εργοστάσιο στη λεωφόρο Συγγρού, εκεί που βρίσκεται μέχρι σήμερα. Όταν χτίζεται, η περιοχή είναι ακόμα αδόμητη αλλά η θέση του είναι στρατηγική. Είναι κοντά στην Ακρόπολη ενώ στα δυτικά έχει τον ποταμό Ιλισό και στα νότια τους στύλους του Ολυμπίου Διός. Η επιτυχημένη πορεία της επιχείρησης έχει ως αποτέλεσμα την συνεχή επέκταση των εγκαταστάσεων, στο ίδιο πάντα χώρο.
Τη δεκαετία του 50΄, όταν αρχίζει η βιομηχανική ανάπτυξη της χώρας, γίνεται πλήρης ανακατασκευή του εργοστασίου. Το έργο ανατίθεται στον αρχιτέκτονα Τάκη Ζενέτο, πρωτοπόρο του μεταπολεμικού μοντερνισμού. Η ανάπλαση ξεκινά το 1957 και ολοκληρώνεται το 1961. Ο Ζενέτος φτιάχνει ένα υπερσύγχρονο κτήριο με εσωτερική ευελιξία και με τη δυνατότητα αλλαγής χρήσης στο μέλλον. Το ύφος του είναι μοντέρνο, λιτό και με εμφανή την επιρροή της βιομηχανικής αρχιτεκτονικής. Αποτελείται από έξι ορόφους, ενώ στο ισόγειο είναι τοποθετημένες τζαμαρίες για να μπορεί ο κόσμος που περνά απέξω να βλέπει τον τρόπο παρασκευής της μπύρας.
Τη δεκαετία του 60΄ η επιχείρηση αρχίζει να παρουσιάζει οικονομικά προβλήματα, λόγω της εμπλοκής της σε πολιτικές αντιπαραθέσεις αλλά και του ανταγωνισμού που προκύπτει από τις νέες ζυθοποιίες που ανοίγουν. Στα τέλη του 70΄, το εργοστάσιο μεταφέρεται εκτός Αθηνών και το παρόν κτήριο κλείνει οριστικά.
Το 1994 περνά στην ιδιοκτησία της Αττικό Μετρό και ένα μέρος του κατεδαφίζεται για να κατασκευαστεί ο σταθμός Συγγρού Φιξ.
Το 2000 ξεκινούν οι εργασίες διαμόρφωσης και μετασκευής του σε μουσείο. Αρκετά χρόνια μετά, το άλλοτε εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο Φιξ αποκτά νέα πνοή και ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες του ως Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
Ο τέλειος συνδυασμός μιας και για να καταλάβετε καλύτερα την Σύγχρονη Τέχνη πρέπει να έχετε κοπανίσει μερικά ποτηράκια μπύρας πριν 
Η κρύπτη
Η κρύπτη είναι μαγνητική, και περιέχει το logbook και την δήλωση για το geocaching. Δεν έχει στυλό.
ΠΡΟΣΟΧΗ ... η ζωή της κρύπτης εξαρτάται από την διακριτικότητά σας !!!
The FTF goes to : George & Christina 